Regnet öser ner

Idag har det varit regnstorm i Wimbledon. Inget att rekomendera. Kände för att boka första bästa flyg hem. men sen hade jag en jättemysig fika med Michaela som gjorde det hela bättre. Musik och nya hörlurar räddade mig från att helt begrava mig i sorg (och regn) och sen rullade eftermiddagen på fort som attan. 
 
Sedan gick jag och Ida på Breaking Dawn - Part 2. Och den var bra. Mycket humor. Men som förutspått en hel del rent ut sagt töntiga scener. Bra sista film iallafall, förutom eftertexterna, haha.
Ida och jag åt svenska skumtomtar och geisha samt flirtade med killen bakom disken så att vi fick våra Standard platser upgraderade till Premiun för 0£/0kr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0