I morgon är det i övermorgon/ i övermorgon är det imorgon

Mörkret har fallit, månen försöker leta sig fram bland skyarna och klockan den bara fortsätter ticka.
MINDRE ÄN 60 TIMMAR KVAR TILLS MITT PLAN MOT LONDON LYFTER.
Är allt fixat?
Nehäääe.
 
Efter en vecka av onyttigt många hejdå-fikan (syftat på kaloribomberna till kakor och bakelser), känsloexplosioner och små resor ut i rikets alla håll och kanter återstår nu bara 2 kvällar i Småland. Imorgon säger jag farväl till mina fina vänner i Noselake (=Nässjö, för er som inte förstår den geniala internationella översättningen) och fredagen återstår till familjemys.
 
Dagens soltimmar spenderades i Smålands trästad och framåt tretiden var mitt mission äntligen accomplished.
Lite presenter till barnen och föräldrarna .
De tre små liven kommer i sina  välinslagna paket finna  världens godaste polkagrisar i olika smaker och mycket söta svarta läderhansband med silverbokstäver i deras namn . Förhoppningsvis stavade jag namnen rätt, det är svårt det här med norska... Till föräldrarna: En handgjord ostbricka i trä a la Småland (Smålands brädan), ostkniv  (pågrund av pappa Leifs vidskeplighet infinner sig även en guldtia i paketet eftersom man tydligen inte får ge bort en kniv .), råddjurskorv och självklart polkagrisar.
Hoppas de blir #Kjempeglada!
 
Sov gott Sverige!
 
                     
Ska nu somna till denna vackra film! ( igen.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0