Tisdag i pannkakans ära

Idag var det min enda lediga dag. Och självklart har jag gått och dragit på mig någon otrevlig bacill som får min hals att värka, lite feber här och där och en negativ motivation. När jag är sjuk är det mest syndaste om mig i hela världen! Lilla mig. Imrose checkade jag i alla fall ut från rökmotellet och gick till gymmet och lyfte lite vikter. Eller i rättare ordalag så använde jag fina dyra maskiner men de har samma funktion. Jag sprang även in i min värdmamma på gymmet. Hon var helt inne i sitt och sjöng med i varenda låt i hennes ipod!
Sen träffade jag Michaela för lite pizzalunch på ett ställe vi hittat där pizzorna var i Italienare&Grek-klass för ca 50-60kr, perfekt - men ack så onyttig, lunch! Den flicka var idag väldigt stirrig då hennes familj och pojkvän nyss landat på heatrow för en vecka i London. Då får man vara tankspridd!  Jag syndade med choklad och gick även in på HMW och hittade de tre Hunger Games böckerna för 4,5pund!!! KÖPT! Nu har jag mycket böcker att läsa om och om igen. Resten av dagen har jag degat under täcket och nyss åt jag amerikanska plättar med barnen eftersom England firar pannkaksdagen istället för fettisdagen! Jag fick tre kramar av den tandalösa pöjken. Han har nog saknat mig lite. Freyia frågade mig om smakråd inför vilken klänning hon borde ha på sitt Mamma Mia framträdande i Talangjakten. 
 
Nu ska jag läsa lite barnförbjuden bok och försöka sova bort denna hemska bacillusken. 
 
Godnatt alla!
Sverige - Vi ses om 7 dagar!!!!!
 
Micken och Pizza <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0