Les Miserables a la cinema

Nyss hemkommen från en mycket fin biovisning av Les Miserables. Tyvärr hade de valt män utan vidare sångröst i huvudrollerna och det kanske var lite synd eftersom filmen bara bestod av sång... Men den var bra och otroligt sevärd. Innan dess gick Maja, Johanna, Michaela och jag och tog en god hallondrink på baren under bion. Fullt där inne. Vi satt ute. Lite kallt...
 
Klockan 00.00 såg nämligen biltaken i Wimbledon ut såhär...
 
En mycket mysig kväll. Nu ska jag sova. Godnatt Sverige och London.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0