2 veckor kvar

Om 14 dagar ligger jag hemma i min säng i Buckhult. Det ska bli skönt med jullov. Men jag kommer nog sakna barnen här. De har blivit ännu gulligare nu. I går hade jag TB och F julpyssel och pepparkashus-fix med julmusik och tända ljus!

Pysselstugan!


 
 
Det var så mysigt! Och när Jeanne kom hem och såg allt sjöng hon med i jullåtarna "Amandaaa, I want you to stay forever...!" Haha. 
 
Tisdagen bestod av knäckbak och Torbjörn älskade detta!

PÅ kvällen innan han skulle sova kom han in på mitt rum med tindrande ögon i sin skelettpyjamas och frågade: "Amanda, vad ska vi göra imorgon?" Attans, nu är jag visst fast i en ond cirkel! Men ack så gulligt av honom. jag har verkligen fått honom engagerad. Det är riktigt roligt att se. 
På torsdag ska vi åka till Trafalgar Square med alla barnen för att titta på den stora julgranen som Norge fraktat till London!


Imorgon ska jag äntligen få prata med mamma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0