Dan för dan för resedan

Onsdag och solen har stekt i London idag! Till och med vårjacka var för varmt i vissa lägen. Min dag har bestått av gym och sen den klassiska left-over-pizza till lunch. Sen åkte jag till Tooting Broadway med Michaela (min nya wimbledon polare - så jäkla go!) och vi länsade Poundland. Jag handlar alltid för mycket när jag är där... När vi är påväg till bussen ser Michaela en Primarkskyllt! Underbart, nu väntar vi bara på att det ska öppnas här i Wimbledon också!
 
Sen jobbade jag. Dvs tog med två barn till Tennis. En spelade jag och Freyia läste bok i en timme och turades om att sitta vid det varma elementet.
 
Vid sjutiden dök Isabelle Edenborg upp här i mitt Wimbledon och vi besökte äntligen The Slug! Asgo musik. Supergod mat och efterätterna var enorma och billiga! Detta slank tillsammans med öl och Zlatans mål. Några svenska killar satt bredvid oss och de var de enda som jublade när Sverige (Zlatan) gjorde mål. Resten av britterna såg riktigt sura ut! Det var en supermysigkväll med söta Bella! När vi skulle säga hejdå till denna fina pub besökte vi övervåningen bara för att ha sett stället men vad möts vi av då. ett dansgolv med blinkade lampor, någonform av hiphop-pop musik och medelåldersmänniskor som dansar bugg! Haha.
Jag vill bara avsluta och tillägna det här till Bella : Arabiska Natt.
 

Imorgon är det jobb tidigt. Sen lite till jobb. Sen Lucia. Sen ett par timmars sömn. Sen Sverige!
 
 
Bella och vår middag! Humburgetallrik / Utsökt Lasange

Försökte smygfoto de buggande paren...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0