En gång blåste jag iväg.

Vindbyarna i denna stad är helt enorma. Just nu låter det som att mitt fönster ska i tusen bitar. Usch hemska Gudrun 2.0 .
 
Idag har jag en av mina sista morgonar. Har en kvar; den dag då mamman äntligen har sin exam. Men däremllan ska jag hinna med massa luciatåg, harrypottervärlden, ikea, och LONDON. Jag har så mycket kvar att se. Inte ett enda museum ahr jag besökt. Men nu måste det bli ändring på det. Någon som är tresserad av att följa med, hör av er. Luciaövningen idag gick bättre än förra gången. Dock ställdes nu kravet att vi kan allt utantill till nästa vecka. Vilket kommer bli hårt.
 
Jag hängde med Michaela hela dagen; helt underbart att ha någon en kvarts promenad bort! Goaste tjejen som bröt sitt "jag äter inte godis"-löfte när jag langade fram den saliga Juleskum-burken. (Lagret börjar redan ta slut!)
 
Nu ska jag titta på serier och äntligen njuta av en stundande sovmorgon!



 
Bara 3 veckor och några dagar kvar till Sverige och jul!
Nästa vecka är det december och julkalendern- helt galet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0