Fredag och jag är tröttast i hela världen

Igår somnade jag på tuben hem, då är man trött.
 
Igor och jag sightseeing-ade i London från 8.30 till mörkret föll. Hyde Park, Buckingham Palace, Tower Bridge, Millenium Bridge (mer känd som Harry Potter Bron) och Igor var livrädd för att gå över den, Platform 9 3/4 och Camden Market! Sen satt Jossan och jag och pratade och åt på en pub innan hon skulle iväg till sin...date... och jag gick iväg på Luciaövning!
 
Jag var jättespänd innan och tyckte det skulle bli så roligt. När vi kommer dit får vi ett häfte med sånger och sen börjar hela kören sjunga med typ 8 olika stämmor - jag fattade ingenting! Det kändes så avancerat och tufft. Allt blev pannkaka och jag var supertrött. Förhoppningsvis klarnar allt på söndag...
 
Sen åkte jag hem och som jag sa tidigare, somnade på tuben. Jag har inte varit så trött på länge. Klockan halv elva sov jag och nu imorse vid halv 7 hade tröttheten inte gått över ett smack. Men alla barnen var vakna; pigga och glada. Jag förstår inte hur de kan vara så energifulla.
 
Nu ska jag spela gitarr och öva inför Freyias kalas imorgon. Förresten har jag köpt en present till henne nu:




Lite pictures på Igors och min sightseeing





 
Jag tror allvarligt att jag måste ta en powernap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0