Lördag 10.11

Ca 5 timmars nattsömn igen. Vi gick till en australiensisk pub i Shepards Bush igår som heter Walkabout. Lite för billigt... Pojkarna gick som vanligt vilse men efter ett bra tag såg man en vilsen Igor och Ian trycka sig igenom dörrarna in i värmen. Jag och Ida som både var sjuka skulle åka hem tidigt men så blev inte fallet. Det slutade med att vi tog en taxi till Islington (över halv stan) och gick till Propaganda igen. En Indieklubb. Dessvärre hade de anställt den sämsta Djn i världshistorien, till och med Whitebars Djs i Nässjö är bättre, men på slutet började det ordna upp sig. Vi dansade och dansade hela natten lång tills klockan slog alldeles för mycket och klockan 5 var vi hemma. På bussarna stötte vi på många härliga filurer. Haha. 
 
Nu ska jag snart uppträda på Freyias födelsedagskalas med My Boy Lollipop, Mamma Mia och Beat It! 
Sen ska jag mot Norr för att gå på en stor Bonfire med Ian Igor Jossan och troligtvis några brittiska judar!
Ikväll s´ka jag med sista tuben hem. Det ska jag. I alla fall försöka.
 
Pga av batteribrist fick jag inga bilder från gårdagen men ska försöka sno av de andra så småningom...
 
Fick veta att min pappa sköt en älgkviga imorse, bra jobbat pappsen!
 
Puss på er alla
Sverige om 6 dagar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0