Och så var det måndag igen

En tuff start på en trött morgon utvecklades till en rätt okey dag. På eftermiddagen njöt vi tjejer av Harry Potter och vi kurade ihop oss i soffan när Liv tyckte det var läskigt med det piskande pilträdet som försöker mosa Harry och Ron i den flygande bilen. Vi gick och hämta Torbjörn och delade med oss av historier om hur vi brukar fira jul. Det verkar som att även norrmän/amerikanare äter otroligt mycket på julen! 
Vid läggdags spelade jag gitarr för dom och lite vackra sånger med poetiska texter. Det var oväntat uppskattat,:)
 
Jag tog tåget till Barnes och Josefin! Där träffade jag hennes aupairfamilj (som var mycket trevliga) och sen skulle vi titta på film som slutade med en Harry Potter film på i bakgrunden medan vi pratade av oss med varandra. Att det kan vara så skönt att bara prata.
 
Pratade några snabba ord med min bror idag, det ska bli så roligt att träffa honom igen. När jag googlade Buckhult komma den underbaringen upp:
<3
Bara 3 dagar kvar till Sverige!
(eftersom klockan nu är över midnatt)
 
To do list:
  • Stämma dom där sega läkarna i Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0