Söndag med Lucia, Tacos och Harry Potter

Efter en summering av dagen inser jag att jag har suttit ovanligt still idag. Luciaövning bestod bara av sittande och sjungande ståendes. Sen åkte jag till Victoria där Ida och jag åt godaste tacosen på en mexikanskt hak där servitörerna var påtvingade vita stora hattar. Guacamole och sourcream till tacos skapar det ultimata! Harry Potter och Fången från Azkaban tittades på i upptagg till The Making of Harry Potter som vi ska på om 3 VECKOR!!!


Jag var en gangster idag, bara så alla vet.


Grattis på Fars Dag kära pappsen och även bra jobbet med ett skjutet rådjur idag! Bara 5 dagar kvar tills jag kommer hem till Buckhult!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0