Sverigebilder

Här kommer bilderna jag lovade i förra inlägget!
 
 
Linslusen Abbe. Bror<3 och kebab!

Detta ska bakas i London!


Min lillebror är lång.


Grillning på den hemmagjorda grillplatsen och lilla Selma försöker fjäska till sig Nässjö Chark korv


Steady, Steady...


Go.... Bra jobbat Tilda


Mycket god vitchokladpannacotta som skulle bli blåfärgad...


Min gose-vovve (som förövrigt inte kände igen mig när jag kom hem)


Åhh, denna fick jag av Freyia när jag kom hem "Amanda, i tried to fold it as a heart!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0