Tisdag 20.11

Jag var instängd på mitt rum idag till kl halv 3, jag hade faktiskt massa ny avsnitt av serier att ta igen. Riktigt dålig ursäkt. Sedan jobbade jag hela eftermiddag i detta varma land. Hämtade Liv och lagade mat hela eftermiddagen samt gjorde chokladbollar med barnen som är helt galna i denna smör-socker-havregryn-kakao-kaffe-blandning och självklart flög det kokos över hela köket när Torbjörn är i farten. HarryPotterWii spelades i vanlig ordning och sedan hjälpte jag Freyia stämma hennes nya (gamla) gitarr och hade en liten lektion med Em och A. Så enkelt men ack så svårt. Sen tog det en evighet med gitarrspelande och bokläsning att få dem vilja krypa ner under täcket.
 
Imorgon ska jag fika/promenera med Michaela; ska bli så skönt att träffa en människa som inte tillhör min norska familj! På kvällen ska jag på Twilight med Ida och äta geisha och popcorn. 
 
I helgen blev jag lite nostalgisk med Uggla. Underbart klipp.
 
http://www.youtube.com/watch?v=rjrLAfYACNM 
 
 
Jag har börjat lägga mina julkort i brev nu och här är ett smakprov (eftersom farmor inte läser denna blogg är det säkert att visa det här)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0