Vill inte gå upp

 
Saker och ting förändras och just nu är det oordning. Jag tycker inte om oordning... Allt är stressigt och hjärnan orkar inte allltid med. Bara det kunde komma lite snö här i mörkret kanske det skulle muntra upp. Ja, jag är avundsjuk på er Småland. Just nu ligger jag i sängen och vill verkligen inte gå upp och ta dom till skolan...men jobbet kallar ändå!
 
Igår såg Ida och jag de två sista Harry Potter filmerna på storbild. Bara 5 dagar kvar till The Making of Harry Potter!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0