1-månadsjubileum

15 oktober = jag har varit här en hel månad!
 
Hade pyttelite månadskris hela dagen, det är något i kroppen som inte riktigt höll emot från att inte ha någon längtan mot Sverige alls. Så lite längtan hade jag allt. Men ikväll har jag skypeat med min kära kusin Annica, och sånt hjälper alltid :)
 
En solig dag med vattengympa övergick till regn och uppkäftiga 6åriga pojkar som skriker när de spelar Star Wars Wii. Jag gjorde köttbullar och mamman berättade idag att de är jättenöjda med min insats!  Pappan är tyävrr bortrest denna veckan så de blir bara us girls som regerar...
 
Belönade mig själv med en superdupergod fruktsmoothie när jag lunchade idag iallafall:
 
Steg 1
 
Steg 2
 
Steg 3
 
Efter jobbet begav jag mig mot gymmet och fick äntligen mitt health score från 1-100, där så nära 100 som möjligt är bäst. Jag låg på 79 vilket är över medel! Superduperbra! Det firade jag med chips och dipp, hehe...
Imorgonbitti är min enda "övningsmorgon" inna jag nästa vecka ska klara mig helt själv med barnen. Känns skönt att få vara med en gång till innan det är på riktigt men ack vad jag kommer sakna min sovmorgon imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0