Camden Market

En mysig dag med mycket varmt efterlängtat solsken och lite strosande i fina marknadsstånd med godingar!
Thaimat blandat med, fint sällskap blandat med albanska män som tror vi är tyskar blandat med shopping-fynd, blandat med ledighet blev en salig röra med fantastiskt resultat!
 
En lustig man med kraftig stämma gastade och blåste trumpet i Camden
 
Som vanligt levererade Mr och Mrs Thai super god mat för 5£ och jag slog även till på spicy dumplings
- Den vackra kanalen

 
Var bara tvungen att plåta denna fantastiskt uppfinningsrika och vackra skylt
 
Jag fångade mina medbrottslingar på kort - f.v. Josefin, Julia, Elin & Linnéa
 
Julia hade lite humörsvängningar idag. (Linnéa - haha.)

Jossan och jag slog till och delade på en Friterad Snickers - det smakade...friterad snickers.
 
Nu ska  jag snart sova och använda min sömn till att försöka skaka av mig den lilla släng av feber som intagit min kropp. Imorgon har jag varit här en hel månad! Fattar ni?! Det är helt galet och det känns jättekonstig. De två första veckorna gick med snigelfart medans de två senaste veckorna har passerat rekordfort. Min hemlängtan avtar mer och mer (som tur är) men samtidigt så kan jag inte sluta sakna så många underbara människor där hemifrån. Jag tänker på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0