Drömmar

Måste bara tillägga att jag hade underligaste drömmarna inatt! Jag somnade ganska tidigt och när jag vaknar och tittar på klockan är den 11 och jag har försovit mig sjukt mycket!! Efter 2 minuter av fullkomligt kaos inser jag att kl är 23.00 och inte 11.00 dvs. fortfarande kväll. Hade ungefär 17 olika drömmar resten som inhöll allt från Londons undergound till mamma till nässjö till allt möjligt konstigt och ,vad som kändes som, alla jag känner! På morgonen visar det sig även att jag har svarat på chatten på facebook. Jag är läskig. Och om jag inte pratat i sömnen innan måste jag ha gjort det i natt- undra vad familjen hade tänkt om de hörde mig... eller ännu värre; såg mig gå i sömnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0