Mojitokväll

Efter en jobbig måndag som hårt arbetande 3-barnsmamma, där jag lagade Flygande Jakob till barnen men det var tydligen inte lika populärt här som i Sverige, åka jag till Clapham med Jessica, där vi träffade Michaela för lite mojitos! Det var köp 2 för 1 på Babel, :) Mycket mysiga med strawberrymojito och passionsfruksmojito på detta fina ställe med fantastisk musik.
 
Det var Jessicas sista kväll som tonåring, Congrats! Sedan åt vi supergod glass på en italiensk glasseria, bla jordnötsglass!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0