Mysig Tisdagskväll och SuperOnsdagsLunch

Nu står jag och väntar på den sega District Line mot Wimbledon vid NottingHillGate. En supermysig lunch med Frida och Linnea var sjukt välbehövlig! Vi shoppade Sourcream and Onion Chips från Estrella på Scandinavian Kitchen och åt smarrig, ostig italiensk pizza på en mysig restaurang. Nu är jag påväg hem att jobba- men att komma i tid kan bli på håret i och med detta underbart effektiva tunnelbanesystem vi har i London. Sarkasm för de stackarna som inte förstod det. Ikväll är det pubkväll i svenska kyrkan med livemusic, ser fram emot att vina med prästen.

Gårdagskvällen gick smärtfritt även om morgonen gav antydan till motsataen. Förlåt för mina något deprimerade inlägg, ska bättre mig och fokusera på de bra sakerna! Innan de skulle sova lärde jag dem "Bullerbulleribock hur många horn står opp?" och lite annat roligt som Tilda och Ted brukar älska. För att vara norskar har de riktigt dåligt uttal.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0