Onsdag 31.10 - Halloweenafton

"Trick or Treat" är det enda barnen säger och sen förväntar de sig tonvis med godis. Jag sa ni kan ta varsin, inte fan tog de bara en klubba var!
 
Idag har jag varit ledig och ägnat mig åt mig. Hade världens sämsta vattengympalektion med en ung kille som ledare som hoppade runt och spände musklerna. Jag blev så jäkla förbannad att jag inte är förvånad över om det kom rök ur öronen på mig. Så dålig var han. Och han viskade fram intruktionerna så jag och tanterna med hörapparater förstod nada; och tanterna valde då att vända sig om och snegla på mig för att fatta vad de skulle göra, haha. 
 
Sen har jag gjort julkort och lyssnat på massa julmusik, för jag behöver det den här veckan. En tung vecka. Korten blir superduper fina!
Lisa kom hit och vi gick till en jättebillig pub som serverade godaste burgaren med pommes och öl för under 6£, fantastiskt! Kommer bli stammis där. Det var så mysigt att träffa henne igen. Och hon har fått se snö, för hon var i Sverige i helgen; är avundsjuk!
 
Imorgon ska jag jobba och ta hand om barn som är bakfulla på socker och de kommer säkert ta en återställare i form av en sockerdos också... Blir nog filmmys hela dagen:)
 
Jag längtar till fredag!

Lisa i sin päls och svenskt snus. 
 
 
Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0