Sista arbetsdagen för veckan

7-15, var helt okej dag. Alla var ganska trötta och vresiga på morgonen, inkluderat mig själv. Ingen frukost fanns så vi fick mixa och trixa fram en "stabil" matgrund med nutella och jordnötssmör... haha, barnen var glada!
 
Liv och jag kollade film och målade naglarna; för självklart ville hon också ha rosa naglar när jag hade det... sen gjorde vi pannkakor! Supermysigt och hon åt nästan tills hon sprack.
 
Sen åkte jag till Poundland i Tooting och letade halloween prylar, det gick väl sådär... varenda affär skyltar med spindelväv överallt MEN inte ett as av dom säljer spindelväv :@
 
Nu ska jag åka till Cobham och ha mysfilmkväll med gulleJulia och njuta av skogsluft!
 
 
Såhär såg buffen ut igår förresten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0