Tisdag 30.10

En riktigt tung och lång arbetadag har kört slut på mig. sammanlagt har jag vandrat 3,5 timmar idag för att få iväg och hämta barn från olika aktiviteter. Freyia och jag tittade på Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 imorse, för hon hade inte sett den innan. Sen har jag som sagt sprungit som en skottspole över halva stan. Kokat en supergod morotssoppa a la Buckhult (mammas recept) och dödat mig själv på gymmet. Jag är helt slut och det skulle inte sitta helt fel med Buckhult, soffan i vardagsummet, en tänd brasa, Selma som fäller svarta hårstrån i knät, doobidoo och familjen runt omkring mig. <3
För när allt bara faller ihop då är familjen nummer ett.

Dessa fina foton finns i min plånbok! Guess who:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0