Tisdag i Putney & Wimbledon

Förmiddagen spenderades i Putney med Lisa. Vi besökte Poundland där allt bara kostar 1 pund - lite likt gamla Bubbeltian i Nässjö faktiskt! Köpte massa Gliss-schampo & balsam för de som vill veta :) Sedan åkte vi hem till hennes crib som hon delar med 3 andra. Detta är vad som välkomnar oss:
Vilken underbar skapelse till dörr! Vi gjorde supergod Sallad till lunch och lyxade till det med jordgubbar till efterrätt.
 
På jobbet skulle jag idag bara hämta flickorna. De åt snack - mellanmål- och sen gjorde jag klyftpotatis korv och tzatziki. Men gillade barnen tzatziki? Nej. Tacka vet ja svenska barn - de gillar allt - typ. Men vem gillar inte tzatziki liksom!? Efter jobbet tog jag en springrunda i regnet, vilket var mycket skönt förutom att det var aningen för mörkt. Tur att jag har ätit mina morötter, Sedan skypeade jag med Jossan, som flytter hit på lördag, det ska bli otroligt kul!
 
Imorgonbitti, vattenaerobics igen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0