Torsdag 11.10

Har just snackat i en och en halv timma med min bästa babe Linn, åh vad den kvinnan gör mig glad!
 
Idag kom Maja och Johanna ner från pluggeriet uppe vid Kings Cross och vi hade en (regning) mysig för middag med massa skvaller, frozen yoghurt och fönstershoppande i Wimbledon! Jag slog faktiskt till på en Pepperoni Feast från PizzaHut påvägen hem, för att fira en tuff gym vecka. Ack så fel jag hade, har haft ont i magen hela dagen sen... Men det var god pizza för stunden!
 
När jag kom till den norska skolan för att hämta Liv var hon sur som ett bi och grät. Det är de stunderna man hatar. En oplanerad playdate gjorde att TB inte följde med hem utan det var bara jag och tjejerna. Vi hade en supermysig eftermiddag med Tacos och girltalk. Liv gjorde ett rejält toabesök, och det var nog där skon klämde. För 10 minuter senare var hon glad som en lärka!!
 
På kvällen skulle jag testa på Yoga, som "ryggexperterna" rådde mig till. Aldrig Igen. Mina ben var i helt fel vinlkar och mina muskler följe inte hjärnans elektriska impulser på det sätt jag ville och definitivt inte som intruktören ville. Hon drog i mina axlar som en galning. Jag får väl pröva på Pilates och se om det är någon skillnad...
 
Nu är det bara 68 dagar kvar till Sverige (och mammas fantastiska mat!!)
Men först är det Lucia :D
 
 
 Photo @ 2009

Tänk om detta hade varit Hogwarts Expressen, vilken lycka! (Freyia som fyller 8 om en månad taggar sin 11årsdag=dagen då hon ska få sitt brev från Hogwarts! Den flickan<3 )
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0