Torsdag 18.10

Lisa kom hit imorse och vi festade på bästa yoghurten, Special K och jag spelade lite gitarr och sjöng för henne. Vi hade mys som bara den!
 
 
Sen vandrade jag ut i det soliga höstvädret och blickade ut över de vackra färgerna som lövträden skapar mellan solstrålarna. Det var en fin dag här i London. Lite varmare än vanligt och inte en droppe regn i sikte!
 

(jag har inga fotograf-skills, jag vet)
 
Jag plockade upp Liv, Torbjörn (som för första gången på hela hösten kom ut med en jacka på sig, jag har tydligen lärt grabben något...) & Freyia och Lucy. Vi högg in på kycklingtacos och dessa barn, som i vanliga fall älskar grönsaker, är livrädda för att blanda in grönsaker i sina tacosbröd. De äter det med majs ost och kycklig. Jo, jag säger då det! 
 
Det ska bli skönt när denna dagen är över, lite babysit om en stund, för då är det snart fredag och helg och HarryPotterMaraton/Mat/Vin-kväll med Ida!
 

Jag hade missat nyheterna totalt men när Linnea säger "har du sett filmen när han hoppar från rymden?" fick jag googlefingrar:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/vetenskap/rymden/article15609191.ab
Detta är ju helt sjukt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0