Tränings-Tisdag

Tränade hela förmiddagen på detta svindyra gym som heter Nuffield Health, de har jättesnygga salesmen som strosar runt, så man har alltid något att titta på! Jag skrämde tydligen livet på en man som satt i bubbelpoolen. Jag såg honom inte och tänkte "Åh vad skönt att ha bubbelpoolen för sig själv" och när jag tittar upp ser jag en man i 35årsålder som sitter blixstilla och ser skiträdd ut. Vad har jag för inverkan på människor egentligen?
 
Jag hämtade flickorna eftersom TB har fotboll på tisdagar. När jag påminde Freyia om att hon skulle välja en låt som jag ska spela på hennes kalas började hon babbla om någon norsk sång. Vad tror de, att jag är superwoman och kan alla språk i hela världen?! Haha. Jag gav villkoret: Låten måste vara på engelska och det får inte vara "Call Me Maybe", vi får se vad hon väljer! Kalaset är den 3 november, på Bonfire-night!
 
Vi åt fishfingers och pasta och hade supertrevligt! Sedan bakade vi chokaldbollar (negerbollar) och barnen älskade allt som hade med det att göra! De proppade i sig 3 var och spred kokos över hela köket som jag just städat! 
 
Liv har varit jättegullig mot mig idag och jag tror hon börjar acceptera mig mer och mer. Jag har aldrig fått vara i närheten av hennes ansikte innna men idag fick jag både hjälpa till att borsta håret och borsta tänderna på henne: Det är sjukt stort! Jag hjälpte dem med hela bad-delen idag och det gick jättebra! Den 22 oktober börjar det förjävliga livet då kommer jag jobba som en idiot hela tiden, jag fasar för denna dag och de kommande 5 veckorna efter det.
Men snart är det helg (typ) och sen är det snart Halloween och sen är det snart Jul1 Åh som jag längtar efter Sverige och alla mina älsklingar! 
 
 
Kul att man bor i en contruction site.
 
Liv frös och fick låna mina, en aning förstora fingervantar, vilket hon älskade!
 
Mina små kakmonster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0