Working 9-5, hade varit en dans på rosor

En slitsam dag som ändå gått förvånandsvärt bra. Jag har utav fortfatt ihållande frossa och svettningar vaknat en gång i timmen hela natten och sen började jag jobba klockan 7. Väckningen av barnen gick så bra och enkelt att jag inte trodde det var sant. Sen mös Liv och jag i min säng och tittade på Skönheten och Odjuret. Lunch och hemmagjord smoothie. Lekparken. Sovstund. Vi hämtade TB och jag gjorde potatismos och korv vilket de älskade, de hittade till och med på en egen theme-song till "Sausages and mash are yummi". Vid lite över kl 19 kom pappan hem och bytte av mig. Så efter 12 timmar ständigt arbete utan en minuts rast är jag ganska slut. Imorgon ska samma procedur genomföras. 
 
Jag lever iallafall, det trodde jag inte igår vid den här tiden...
 
På fredagkväll blir det nog filmmys i Cobham och underbara Julia - åh vad jag längtar till skogen!!
 
 
Det var höst idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

buckhult.blogg.se

Med min röda gitarr på ryggen, den överfyllda röda resväskan i handen och den lilla laptopen under armen beger mig mot London (Harry Potter och musikalernas förlovade stad) och Wimbledon. Au-pair-livet väntar i form av tre spralliga barn som jag nu ska lära allt jag kan! Buckhult is on road!

RSS 2.0